Listening
Podchraoltaí don teagasc teanga

Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.

Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:

  • cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.
  • cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga

Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.

An teicneolaíocht a bheas de dhíth:

Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin

Modh oibre

Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.

Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn Straitéisí éisteachta agus féachana.

D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:

  1. Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.
  2. Cruthaigh meabhairmhapa ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.
  3. Seinn an podchraoladh uair amháin.
  4. Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.
  5. Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.
  6. Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.
  7. Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.
  8. Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.

Céard é an chéad chéim eile?

Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘Inniúlacht sa chuardach‘ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:

Foinse: Digilanguages          Údar: Emma Riordan

Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages          <strong>Údar: </strong>Emma Riordan

Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages          <strong>Údar: </strong>Emma Riordan

Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages          <strong>Údar: </strong>Emma Riordan

Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages          <strong>Údar: </strong>Emma Riordan