Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.
Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:
- cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.
- cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.
An teicneolaíocht a bheas de dhíth:
Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin
Modh oibre
Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.
Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn Straitéisí éisteachta agus féachana.
D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:
- Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.
- Cruthaigh meabhairmhapa ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.
- Seinn an podchraoladh uair amháin.
- Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.
- Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.
- Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.
- Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.
- Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.
Céard é an chéad chéim eile?
Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘Inniúlacht sa chuardach‘ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:
- Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga
- Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm
Foinse: Digilanguages Údar: Emma Riordan
Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages <strong>Údar: </strong>Emma Riordan
Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages <strong>Údar: </strong>Emma Riordan
Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages <strong>Údar: </strong>Emma Riordan
Cuireann podchraoltaí an-chuid eolais ar réimse leathan ábhar ar fáil. Bíonn teanga níos simplí sna podchraoltaí seo, bíonn an labhairt níos moille agus tugtar eolas cultúrtha a bheadh úsáideach d’fhoghlaimeoirí teanga iontu. De ghnáth is féidir podchraoltaí a íoslódáil nó a shruthú le gur féidir le foghlaimeoirí teacht orthu go héasca. Gabhann trascríbhinn den téacs le roinnt podchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga. Is féidir le teagascóirí brabhsáil a dhéanamh ar phodchraoltaí sa sprioctheanga chun ábhar a bheadh feiliúnach do na téamaí agus do na thopaicí atá ar bun acu sa rang a aimsiú.Ar chríochnú na gníomhaíochta seo, beidh tú in ann:<li>cleachtadh a dhéanamh ar do scileanna éisteachta maidir le hábhar agus foirmeacha teanga.</li><li>cur síos a dhéanamh ar eolas cultúrtha a bhaineann leis an tír ina labhraítear an sprioctheanga</li>
Úsáidtear teanga níos simplí i bpodchraoltaí d’fhoghlaimeoirí teanga agus bíonn téamaí cultúrtha le sonrú iontu. Gabhann trascríbhinn den téacs le podchraoltaí go minic, is féidir le teagascóirí úsáid a bhaint as na trascríbhinní do ghníomhaíochtaí ranga nó d’obair bhaile.<br /><strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth: </strong>Gléas soghluaiste/ríomhaire glúine nó ríomhaire, ceangal idirlín, callairí/cluasáin<br /><strong>Modh oibre </strong>Is iomaí bealach atá ann chun úsáid a bhaint as podchraoltaí sa teagasc. Creidimid go mbaintear an tairbhe is mó is féidir as na hacmhainní seo nuair a bhítear ag díriú ar théama cultúrtha ar leith ar an gcúrsa teanga Roghnaigh gné amháin de chultúr na sprioctheanga a bhfuil acmhainní ag teastáil uait chuici. D’fhéadfadh gné ar bith a bheith i gceist, féilte, lóistín a aimsiú, srl.Brabhsáil na podchraoltaí a bhaineann le do sprioctheanga agus aimsigh eagrán a bhaineann leis an téama a roghnaigh tú. Go hiondúil, maireann eagrán idir 5 agus 10 nóiméad. D’fhéadfadh sé nach mbeadh podchraoltaí ní b’fhaide oiriúnach do thosaitheoirí nó go mbeadh ort iad a roinnt ina gcodanna éagsúla. Ansin, is féidir úsáid a bhaint as straitéisí éisteachta, ar nós na straitéisí a mholtar sa roinn <a href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/listening-and-viewing-strategies/”><em>Straitéisí éisteachta agus féachana</em></a>.D’fhéadfaí na gnéithe seo a leanas a chur sa phlean ceachta chomh maith:<li>Tabhair teideal an phodchraolta don rang agus iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh ar ábhar an phodchraolta.</li><li>Cruthaigh <a href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/cpd-glossary/”>meabhairmhapa</a> ar an gclár bán nó le bogearra láithreoireachta ar a bhfuil an foclóir a bhaineann leis an téama.</li><li>Seinn an podchraoladh uair amháin.</li><li>Ina dhiaidh sin, tabhair cóip de thrascríbhinn an phodchraolta atá gearrtha ina píosaí do na mic léinn. Iarr ar na mic leinn iad a chur in ord, ag brath ar an méid a chuimhníonn siad ón gcéad éisteacht.</li><li>Seinn an podchraoladh arís agus iarr ar na mic léinn an t-ord inar chuir siad na píosaí a sheiceáil.</li><li>Iarr ar na mic léinn teidil a thabhairt ar na píosaí éagsúla nó na píosaí a cheangal le híomhánna (íomhá, siombail, srl) a thugann tú dóibh.</li><li>Iarr ar na mic léinn achoimre ghearr a scríobh ar an bpodchraoladh agus liosta a dhéanamh den fhoclóir nua.</li><li>Mol do na mic léinn podchraoltaí eile, a bhaineann le hábhar is suim leo, a aimsiú.</li>
<strong>Céard é an chéad chéim eile? </strong>Is iomaí sampla de phodchraoltaí don teagasc teanga atá ann. Féach na míreanna sainiúla teanga thíos chun moltaí a fháil. Féach ‘<a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Inniúlacht sa chuardach</a>’ chun treoir maidir le cuardaigh a dhéanamh sa sprioctheanga a fháil. B’fhéidir gur mhaith leat breathnú ar na gníomhaíochtaí éisteachta seo a leanas:<li><a href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/lyric-training-improve-your-target-language-with-songs-and-musical-videos/”>Oiliúint liricí: amhráin agus físeáin cheoil a úsáid chun feabhas a chur ar do scileanna teanga</a></li><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/applying-listening-and-viewing-strategies/”>Straitéisí féachana agus éisteachta a chur i bhfeidhm</a></li>
<br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages <strong>Údar: </strong>Emma Riordan