Writing
Straitéisí scríbhneoireachta: blaganna a úsáid

Ábhar:

Sula léitear agus sula n-úsáidtear an ghníomhaíocht seo, ba chóir duit breathnú ar an ngníomhaíocht “Blagáil a úsáid sa teagasc teanga”.

Torthaí Foghlama:

Ar chríochnú an taisc seo duit:

  • Beidh tú in ann blag a úsaid chun cabhrú le mic léinn a gcuid scileanna scríbhneoireachta a fheabhsú.
  • Beidh tú in ann cabhrú le mic léinn cuardaigh ar líne a dhéanamh sa sprioctheanga.

An teicneolaíocht a bheas de dhíth:  

Ríomhaire – idirlíon – cruthaitheoir blaganna (mar shampla: http://edublogs.org/)

Ábhar agus naisc:

Cruthaitheoir blaganna a mholtar: http://edublogs.org/

Modh oibre

Braitheann an modh oibre don tasc seo ar an sprioctheanga. Féach na míreanna sainiúla teanga chun eolas sonrach a fháil.

Leanann an ghníomhaíocht seo:

ach is féidir an ghníomhaíocht seo a úsáid as féin ach an oiread.

Sula ndéantar an ghníomhaíocht: Cruthaigh do bhlag agus taispeáin do na mic léinn cén chaoi é a úsáid(féach an nasc seo chun tuilleadh eolais a fháil ar bhlaganna a úsáid sa teagasc teangacha).

In Plenum/sa bhaile astu féin:

  1. Iarr ar na daltaí taighde a dhéanamh ar líne agus alt a aimsiú ar ábhar a d’fhéadfaí a úsáid sa bhlag ranga a bhaineann le hábhar an téacs a úsáideadh sa ghníomhaíocht Straitéisí léitheoireachta: feasacht a chothú agus Anailís a dhéanamh: Scileanna léitheoireachta criticiúla a fhorbairt.
  2. Cuir i gcuimhne do na mic léinn nach mór dóibh tagairt a dhéanamh don fhoinse (Gníomhaíocht: Céard is inniúlacht san athmheascadh ann?). Pléigí stíl scríbhneoireachta an bhlag agus béasaíocht blagála (Mar shampla, rialacha a chuireann cosc ar phostálacha gránna). Pléigí an tuiscint atá ag na mic léinn ar ‘gránna’ agus ar nithe i bpostálacha a d’fhéadfadh a bheith gránna.
  3. Iarr ar na mic léinn alt a chur leis an mblag agus a gcuid tráchtanna féin a chur leis. Iarr orthu trácht a dhéanamh ar na postálacha a dhéanann na mic léinn eile sa rang agus plé a dhéanamh orthu.

Moltaí don mheasúnú

  • Déan measúnú ar úire na hoibre agus ar ábharthacht an ailt a postáladh
  • Déan measúnú ar rannpháirtíocht sa phlé, ábharthacht na dtráchtanna agus cruinneas na dtráchtanna.

 Moltaí eile don mhúinteoir:

Cruthaígí liosta den eolas is tábhachtaí sna postálacha, bíodh an t-eolas in ord tosaíochta. Is féidir seo a dhéanamh le huirlis meabhairmhapála amhail Wisemapping. Féach an ghníomhaíocht: Straitéisí chun stór focal a leathnú a mhúineadhCéard é an chéad chéim eile?

Ábhar don fhorbairt ghairmiúil leanúnach

Foinse: Digilanguages. Údar: Valentina Rizzo


Show Additional Content

Additional Content

<strong>Ábhar:</strong>Sula léitear agus sula n-úsáidtear an ghníomhaíocht seo, ba chóir duit breathnú ar an ngníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″>”Blagáil a úsáid sa teagasc teanga”.</a><strong>Torthaí Foghlama:</strong>Ar chríochnú an taisc seo duit:<li>Beidh tú in ann blag a úsaid chun cabhrú le mic léinn a gcuid scileanna scríbhneoireachta a fheabhsú.</li><li>Beidh tú in ann cabhrú le mic léinn cuardaigh ar líne a dhéanamh sa sprioctheanga.</li>
<strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth:  </strong>Ríomhaire – idirlíon – cruthaitheoir blaganna (mar shampla: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a>)<strong>Ábhar agus naisc:</strong>Cruthaitheoir blaganna a mholtar: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a><br /><strong>Modh oibre</strong>Braitheann an modh oibre don tasc seo ar an sprioctheanga. Féach na míreanna sainiúla teanga chun eolas sonrach a fháil.<strong>Leanann an ghníomhaíocht seo:</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”>Straitéisí léitheoireachta, feasacht a chothú</a></li>
ach is féidir an ghníomhaíocht seo a úsáid as féin ach an oiread.<br /><strong>Sula ndéantar an ghníomhaíocht:</strong> Cruthaigh do bhlag agus taispeáin do na mic léinn cén chaoi é a úsáid(féach an <a href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true”>nasc seo</a> chun tuilleadh eolais a fháil ar bhlaganna a úsáid sa teagasc teangacha).In Plenum/sa bhaile astu féin:<li>Iarr ar na daltaí taighde a dhéanamh ar líne agus alt a aimsiú ar ábhar a d’fhéadfaí a úsáid sa bhlag ranga a bhaineann le hábhar an téacs a úsáideadh sa ghníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”><em>Straitéisí léitheoireachta: feasacht a chothú</em></a> agus <a href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/”><em>Anailís a dhéanamh: Scileanna léitheoireachta criticiúla a fhorbairt</em></a>.</li><li>Cuir i gcuimhne do na mic léinn nach mór dóibh tagairt a dhéanamh don fhoinse (<a href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/”>Gníomhaíocht: Céard is inniúlacht san athmheascadh ann?</a>). Pléigí stíl scríbhneoireachta an bhlag agus béasaíocht blagála (Mar shampla, rialacha a chuireann cosc ar phostálacha gránna). Pléigí an tuiscint atá ag na mic léinn ar ‘gránna’ agus ar nithe i bpostálacha a d’fhéadfadh a bheith gránna.</li><li>Iarr ar na mic léinn alt a chur leis an mblag agus a gcuid tráchtanna féin a chur leis. Iarr orthu trácht a dhéanamh ar na postálacha a dhéanann na mic léinn eile sa rang agus plé a dhéanamh orthu.</li>
<br /><strong>Moltaí don mheasúnú</strong><li>Déan measúnú ar úire na hoibre agus ar ábharthacht an ailt a postáladh</li><li>Déan measúnú ar rannpháirtíocht sa phlé, ábharthacht na dtráchtanna agus cruinneas na dtráchtanna.</li>
<br /><strong> Moltaí eile don mhúinteoir</strong><strong>:</strong>Cruthaígí liosta den eolas is tábhachtaí sna postálacha, bíodh an t-eolas in ord tosaíochta. Is féidir seo a dhéanamh le huirlis meabhairmhapála amhail <a href=”http://www.wisemapping.com/” data-mce-href=”http://www.wisemapping.com/”>Wisemapping</a>. Féach an ghníomhaíocht: <a href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″>Straitéisí chun stór focal a leathnú a mhúineadh</a>. <strong>Céard é an chéad chéim eile?</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/”>Blagáil i do sprioctheanga</a></li>
<br /><strong>Ábhar don fhorbairt ghairmiúil leanúnach</strong><li>Straitéisí chun blaganna a úsáid sa teagasc:<br />
<a href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html” data-mce-href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html”>http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html</a> Blaganna sa teagasc</li>
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages. <strong>Údar: </strong>Valentina Rizzo.

<strong>Ábhar:</strong>Sula léitear agus sula n-úsáidtear an ghníomhaíocht seo, ba chóir duit breathnú ar an ngníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″>”Blagáil a úsáid sa teagasc teanga”.</a><strong>Torthaí Foghlama:</strong>Ar chríochnú an taisc seo duit:<li>Beidh tú in ann blag a úsaid chun cabhrú le mic léinn a gcuid scileanna scríbhneoireachta a fheabhsú.</li><li>Beidh tú in ann cabhrú le mic léinn cuardaigh ar líne a dhéanamh sa sprioctheanga.</li>
<strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth:  </strong>Ríomhaire – idirlíon – cruthaitheoir blaganna (mar shampla: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a>)<strong>Ábhar agus naisc:</strong>Cruthaitheoir blaganna a mholtar: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a><br /><strong>Modh oibre</strong>Braitheann an modh oibre don tasc seo ar an sprioctheanga. Féach na míreanna sainiúla teanga chun eolas sonrach a fháil.<strong>Leanann an ghníomhaíocht seo:</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”>Straitéisí léitheoireachta, feasacht a chothú</a></li>
ach is féidir an ghníomhaíocht seo a úsáid as féin ach an oiread.<br /><strong>Sula ndéantar an ghníomhaíocht:</strong> Cruthaigh do bhlag agus taispeáin do na mic léinn cén chaoi é a úsáid(féach an <a href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true”>nasc seo</a> chun tuilleadh eolais a fháil ar bhlaganna a úsáid sa teagasc teangacha).In Plenum/sa bhaile astu féin:<li>Iarr ar na daltaí taighde a dhéanamh ar líne agus alt a aimsiú ar ábhar a d’fhéadfaí a úsáid sa bhlag ranga a bhaineann le hábhar an téacs a úsáideadh sa ghníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”><em>Straitéisí léitheoireachta: feasacht a chothú</em></a> agus <a href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/”><em>Anailís a dhéanamh: Scileanna léitheoireachta criticiúla a fhorbairt</em></a>.</li><li>Cuir i gcuimhne do na mic léinn nach mór dóibh tagairt a dhéanamh don fhoinse (<a href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/”>Gníomhaíocht: Céard is inniúlacht san athmheascadh ann?</a>). Pléigí stíl scríbhneoireachta an bhlag agus béasaíocht blagála (Mar shampla, rialacha a chuireann cosc ar phostálacha gránna). Pléigí an tuiscint atá ag na mic léinn ar ‘gránna’ agus ar nithe i bpostálacha a d’fhéadfadh a bheith gránna.</li><li>Iarr ar na mic léinn alt a chur leis an mblag agus a gcuid tráchtanna féin a chur leis. Iarr orthu trácht a dhéanamh ar na postálacha a dhéanann na mic léinn eile sa rang agus plé a dhéanamh orthu.</li>
<br /><strong>Moltaí don mheasúnú</strong><li>Déan measúnú ar úire na hoibre agus ar ábharthacht an ailt a postáladh</li><li>Déan measúnú ar rannpháirtíocht sa phlé, ábharthacht na dtráchtanna agus cruinneas na dtráchtanna.</li>
<br /><strong> Moltaí eile don mhúinteoir</strong><strong>:</strong>Cruthaígí liosta den eolas is tábhachtaí sna postálacha, bíodh an t-eolas in ord tosaíochta. Is féidir seo a dhéanamh le huirlis meabhairmhapála amhail <a href=”http://www.wisemapping.com/” data-mce-href=”http://www.wisemapping.com/”>Wisemapping</a>. Féach an ghníomhaíocht: <a href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″>Straitéisí chun stór focal a leathnú a mhúineadh</a>. <strong>Céard é an chéad chéim eile?</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/”>Blagáil i do sprioctheanga</a></li>
<br /><strong>Ábhar don fhorbairt ghairmiúil leanúnach</strong><li>Straitéisí chun blaganna a úsáid sa teagasc:<br />
<a href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html” data-mce-href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html”>http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html</a> Blaganna sa teagasc</li>
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages. <strong>Údar: </strong>Valentina Rizzo.

<strong>Ábhar:</strong>Sula léitear agus sula n-úsáidtear an ghníomhaíocht seo, ba chóir duit breathnú ar an ngníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″>”Blagáil a úsáid sa teagasc teanga”.</a><strong>Torthaí Foghlama:</strong>Ar chríochnú an taisc seo duit:<li>Beidh tú in ann blag a úsaid chun cabhrú le mic léinn a gcuid scileanna scríbhneoireachta a fheabhsú.</li><li>Beidh tú in ann cabhrú le mic léinn cuardaigh ar líne a dhéanamh sa sprioctheanga.</li>
<strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth:  </strong>Ríomhaire – idirlíon – cruthaitheoir blaganna (mar shampla: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a>)<strong>Ábhar agus naisc:</strong>Cruthaitheoir blaganna a mholtar: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a><br /><strong>Modh oibre</strong>Braitheann an modh oibre don tasc seo ar an sprioctheanga. Féach na míreanna sainiúla teanga chun eolas sonrach a fháil.<strong>Leanann an ghníomhaíocht seo:</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”>Straitéisí léitheoireachta, feasacht a chothú</a></li>
ach is féidir an ghníomhaíocht seo a úsáid as féin ach an oiread.<br /><strong>Sula ndéantar an ghníomhaíocht:</strong> Cruthaigh do bhlag agus taispeáin do na mic léinn cén chaoi é a úsáid(féach an <a href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true”>nasc seo</a> chun tuilleadh eolais a fháil ar bhlaganna a úsáid sa teagasc teangacha).In Plenum/sa bhaile astu féin:<li>Iarr ar na daltaí taighde a dhéanamh ar líne agus alt a aimsiú ar ábhar a d’fhéadfaí a úsáid sa bhlag ranga a bhaineann le hábhar an téacs a úsáideadh sa ghníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”><em>Straitéisí léitheoireachta: feasacht a chothú</em></a> agus <a href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/”><em>Anailís a dhéanamh: Scileanna léitheoireachta criticiúla a fhorbairt</em></a>.</li><li>Cuir i gcuimhne do na mic léinn nach mór dóibh tagairt a dhéanamh don fhoinse (<a href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/”>Gníomhaíocht: Céard is inniúlacht san athmheascadh ann?</a>). Pléigí stíl scríbhneoireachta an bhlag agus béasaíocht blagála (Mar shampla, rialacha a chuireann cosc ar phostálacha gránna). Pléigí an tuiscint atá ag na mic léinn ar ‘gránna’ agus ar nithe i bpostálacha a d’fhéadfadh a bheith gránna.</li><li>Iarr ar na mic léinn alt a chur leis an mblag agus a gcuid tráchtanna féin a chur leis. Iarr orthu trácht a dhéanamh ar na postálacha a dhéanann na mic léinn eile sa rang agus plé a dhéanamh orthu.</li>
<br /><strong>Moltaí don mheasúnú</strong><li>Déan measúnú ar úire na hoibre agus ar ábharthacht an ailt a postáladh</li><li>Déan measúnú ar rannpháirtíocht sa phlé, ábharthacht na dtráchtanna agus cruinneas na dtráchtanna.</li>
<br /><strong> Moltaí eile don mhúinteoir</strong><strong>:</strong>Cruthaígí liosta den eolas is tábhachtaí sna postálacha, bíodh an t-eolas in ord tosaíochta. Is féidir seo a dhéanamh le huirlis meabhairmhapála amhail <a href=”http://www.wisemapping.com/” data-mce-href=”http://www.wisemapping.com/”>Wisemapping</a>. Féach an ghníomhaíocht: <a href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″>Straitéisí chun stór focal a leathnú a mhúineadh</a>. <strong>Céard é an chéad chéim eile?</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/”>Blagáil i do sprioctheanga</a></li>
<br /><strong>Ábhar don fhorbairt ghairmiúil leanúnach</strong><li>Straitéisí chun blaganna a úsáid sa teagasc:<br />
<a href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html” data-mce-href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html”>http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html</a> Blaganna sa teagasc</li>
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages. <strong>Údar: </strong>Valentina Rizzo.

<strong>Ábhar:</strong>Sula léitear agus sula n-úsáidtear an ghníomhaíocht seo, ba chóir duit breathnú ar an ngníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/using-a-blog-for-language-teaching/?role=11&subCategory=133&workPackage=116″>”Blagáil a úsáid sa teagasc teanga”.</a><strong>Torthaí Foghlama:</strong>Ar chríochnú an taisc seo duit:<li>Beidh tú in ann blag a úsaid chun cabhrú le mic léinn a gcuid scileanna scríbhneoireachta a fheabhsú.</li><li>Beidh tú in ann cabhrú le mic léinn cuardaigh ar líne a dhéanamh sa sprioctheanga.</li>
<strong>An teicneolaíocht a bheas de dhíth:  </strong>Ríomhaire – idirlíon – cruthaitheoir blaganna (mar shampla: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a>)<strong>Ábhar agus naisc:</strong>Cruthaitheoir blaganna a mholtar: <a href=”http://edublogs.org/” data-mce-href=”http://edublogs.org/”>http://edublogs.org/</a><br /><strong>Modh oibre</strong>Braitheann an modh oibre don tasc seo ar an sprioctheanga. Féach na míreanna sainiúla teanga chun eolas sonrach a fháil.<strong>Leanann an ghníomhaíocht seo:</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”>Straitéisí léitheoireachta, feasacht a chothú</a></li>
ach is féidir an ghníomhaíocht seo a úsáid as féin ach an oiread.<br /><strong>Sula ndéantar an ghníomhaíocht:</strong> Cruthaigh do bhlag agus taispeáin do na mic léinn cén chaoi é a úsáid(féach an <a href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/wp-admin/post.php?p=1383&preview=true”>nasc seo</a> chun tuilleadh eolais a fháil ar bhlaganna a úsáid sa teagasc teangacha).In Plenum/sa bhaile astu féin:<li>Iarr ar na daltaí taighde a dhéanamh ar líne agus alt a aimsiú ar ábhar a d’fhéadfaí a úsáid sa bhlag ranga a bhaineann le hábhar an téacs a úsáideadh sa ghníomhaíocht <a href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/reading-strategies-raising-awareness/”><em>Straitéisí léitheoireachta: feasacht a chothú</em></a> agus <a href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/analyzing-developing-critical-reading-skills-2/”><em>Anailís a dhéanamh: Scileanna léitheoireachta criticiúla a fhorbairt</em></a>.</li><li>Cuir i gcuimhne do na mic léinn nach mór dóibh tagairt a dhéanamh don fhoinse (<a href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/remix-literacy-what-is-it-2/”>Gníomhaíocht: Céard is inniúlacht san athmheascadh ann?</a>). Pléigí stíl scríbhneoireachta an bhlag agus béasaíocht blagála (Mar shampla, rialacha a chuireann cosc ar phostálacha gránna). Pléigí an tuiscint atá ag na mic léinn ar ‘gránna’ agus ar nithe i bpostálacha a d’fhéadfadh a bheith gránna.</li><li>Iarr ar na mic léinn alt a chur leis an mblag agus a gcuid tráchtanna féin a chur leis. Iarr orthu trácht a dhéanamh ar na postálacha a dhéanann na mic léinn eile sa rang agus plé a dhéanamh orthu.</li>
<br /><strong>Moltaí don mheasúnú</strong><li>Déan measúnú ar úire na hoibre agus ar ábharthacht an ailt a postáladh</li><li>Déan measúnú ar rannpháirtíocht sa phlé, ábharthacht na dtráchtanna agus cruinneas na dtráchtanna.</li>
<br /><strong> Moltaí eile don mhúinteoir</strong><strong>:</strong>Cruthaígí liosta den eolas is tábhachtaí sna postálacha, bíodh an t-eolas in ord tosaíochta. Is féidir seo a dhéanamh le huirlis meabhairmhapála amhail <a href=”http://www.wisemapping.com/” data-mce-href=”http://www.wisemapping.com/”>Wisemapping</a>. Féach an ghníomhaíocht: <a href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″ data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/teaching-vocabulary-building/?role=10&subCategory=127&workPackage=115″>Straitéisí chun stór focal a leathnú a mhúineadh</a>. <strong>Céard é an chéad chéim eile?</strong><li><a href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/blogging-in-your-target-language/”>Blagáil i do sprioctheanga</a></li>
<br /><strong>Ábhar don fhorbairt ghairmiúil leanúnach</strong><li>Straitéisí chun blaganna a úsáid sa teagasc:<br />
<a href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html” data-mce-href=”http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html”>http://www.readwritethink.org/professional-development/strategy-guides/teaching-with-blogs-30108.html</a> Blaganna sa teagasc</li>
<br /><br /><br /><br /><br /><br /><strong>Foinse: </strong>Digilanguages. <strong>Údar: </strong>Valentina Rizzo.