ICC
Ag cabhrú le mic léinn eolas a fháil ar an gcathair ina mbeidh siad ar Erasmus

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.

Comhthéacs foghlama:

Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.

Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.

Modh oibre

  1. Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.
  2. Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:
    –  córas iompair agus cúrsaí taistil (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);
    –  lóistín  (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);
    –  bia agus deochanna (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.
  3. Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  Céard is inniúlacht sa chuardach ann?  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.
  4. Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.
  5. Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: PadletPowtoonPrezi, srl.
  6. Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.
  7. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.

Moltaí don mheasúnú

Ba chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:

  1. Caighdeán na sprioctheanga
  2. Nuálaíocht sa chur i láthair
  3. Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas

Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.

Foinse:  DigiLanguages        Údar:  Emma Riordan

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.Comhthéacs foghlama:Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.<br />Modh oibre<li>Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.</li><li>Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:<br />
–  <u>córas iompair agus cúrsaí taistil</u> (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);<br />
–  <u>lóistín </u> (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);<br />
–  <u>bia agus deochanna</u> (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.</li><li>Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  <a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Céard is inniúlacht sa chuardach ann?</a>  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.</li><li>Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.</li><li>Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: <a href=”https://padlet.com/” data-mce-href=”https://padlet.com/”>Padlet</a>, <a href=”https://www.powtoon.com/” data-mce-href=”https://www.powtoon.com/”>Powtoon</a>, <a href=”https://prezi.com/” data-mce-href=”https://prezi.com/”>Prezi</a>, srl.</li><li>Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.</li><li>Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.</li>
Moltaí don mheasúnúBa chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:<li>Caighdeán na sprioctheanga</li><li>Nuálaíocht sa chur i láthair</li><li>Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas</li>
Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.Foinse:  DigiLanguages        <strong>Údar:  </strong>Emma Riordan

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.Comhthéacs foghlama:Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.<br />Modh oibre<li>Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.</li><li>Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:<br />
–  <u>córas iompair agus cúrsaí taistil</u> (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);<br />
–  <u>lóistín </u> (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);<br />
–  <u>bia agus deochanna</u> (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.</li><li>Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  <a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Céard is inniúlacht sa chuardach ann?</a>  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.</li><li>Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.</li><li>Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: <a href=”https://padlet.com/” data-mce-href=”https://padlet.com/”>Padlet</a>, <a href=”https://www.powtoon.com/” data-mce-href=”https://www.powtoon.com/”>Powtoon</a>, <a href=”https://prezi.com/” data-mce-href=”https://prezi.com/”>Prezi</a>, srl.</li><li>Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.</li><li>Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.</li>
Moltaí don mheasúnúBa chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:<li>Caighdeán na sprioctheanga</li><li>Nuálaíocht sa chur i láthair</li><li>Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas</li>
Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.Foinse:  DigiLanguages        <strong>Údar:  </strong>Emma Riordan

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.Comhthéacs foghlama:Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.<br />Modh oibre<li>Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.</li><li>Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:<br />
–  <u>córas iompair agus cúrsaí taistil</u> (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);<br />
–  <u>lóistín </u> (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);<br />
–  <u>bia agus deochanna</u> (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.</li><li>Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  <a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Céard is inniúlacht sa chuardach ann?</a>  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.</li><li>Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.</li><li>Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: <a href=”https://padlet.com/” data-mce-href=”https://padlet.com/”>Padlet</a>, <a href=”https://www.powtoon.com/” data-mce-href=”https://www.powtoon.com/”>Powtoon</a>, <a href=”https://prezi.com/” data-mce-href=”https://prezi.com/”>Prezi</a>, srl.</li><li>Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.</li><li>Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.</li>
Moltaí don mheasúnúBa chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:<li>Caighdeán na sprioctheanga</li><li>Nuálaíocht sa chur i láthair</li><li>Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas</li>
Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.Foinse:  DigiLanguages        <strong>Údar:  </strong>Emma Riordan

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.Comhthéacs foghlama:Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.<br />Modh oibre<li>Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.</li><li>Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:<br />
–  <u>córas iompair agus cúrsaí taistil</u> (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);<br />
–  <u>lóistín </u> (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);<br />
–  <u>bia agus deochanna</u> (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.</li><li>Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  <a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Céard is inniúlacht sa chuardach ann?</a>  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.</li><li>Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.</li><li>Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: <a href=”https://padlet.com/” data-mce-href=”https://padlet.com/”>Padlet</a>, <a href=”https://www.powtoon.com/” data-mce-href=”https://www.powtoon.com/”>Powtoon</a>, <a href=”https://prezi.com/” data-mce-href=”https://prezi.com/”>Prezi</a>, srl.</li><li>Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.</li><li>Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.</li>
Moltaí don mheasúnúBa chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:<li>Caighdeán na sprioctheanga</li><li>Nuálaíocht sa chur i láthair</li><li>Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas</li>
Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.Foinse:  DigiLanguages        <strong>Údar:  </strong>Emma Riordan

Ba chóir an ghníomhaíocht seo a dhéanamh an seimeastar sula dtéann na mic léinn ar shocrúchán Erasmus agus a fhios acu cá mbeidh siad ag dul. Tabharfaidh sí deis do na mic léinn taighde a dhéanamh faoin gcathair agus faoin ollscoil sula n-imíonn siad.Comhthéacs foghlama:Ar chríochnú an taisc do na mic léinn, beidh tuiscint acu ar chúrsaí laethúla sa chathair agus san ollscoil ina mbeidh siad. Déanfaidh siad forbairt ar na scileanna atá acu maidir le taighde a dhéanamh ar líne, go háirithe maidir le taighde a bhaineann leis an socrúchán thar lear a dhéanamh.Is féidir an tasc seo a thosú sa rang agus is féidir le daltaí a bheith ag oibriú air astu féin nó i ngrúpaí. Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne.<br />Modh oibre<li>Ba chóir an tasc seo a thabhairt do mhic léinn a bhfuil a fhios acu cá mbeidh siad ar an socrúchán Erasmus. Ba chóir an obair seo a dhéanamh an seimeastar sula bhfágann na mic léinn.</li><li>Sa rang, iarr ar na mic léinn tobsmaointeoireacht a dhéanamh i ngrúpaí de cheathrar faoin gcineál eolais a bheidh uathu faoin gcathair ina mbeidh siad.  Cuireann an teagascóir na smaointe le chéile i bhfoirm Powerpoint nó a leithéid. Is féidir seo a dhéanamh sa sprioctheanga. Seo a leanas cúpla sampla:<br />
–  <u>córas iompair agus cúrsaí taistil</u> (suíomh an aerfoirt, tramanna, busanna, iarnród faoi thalamh, ticéid a cheannach);<br />
–  <u>lóistín </u> (costas, lóistín ollscoile, árasán a roinnt, árasán le seomra amháin);<br />
–  <u>bia agus deochanna</u> (cineálacha bialann, nósanna i dtaca le séisíní, tithe tabhairne); spórt agus caithimh aimsire; srl.</li><li>Cuireann an teagascóir in iúl go bhféadfaí eolas ábhartha a fháil ar an idirlíon. (Gníomhaíocht:  <a href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/” data-mce-href=”https://www.digilanguages.ie/search-engines/”>Céard is inniúlacht sa chuardach ann?</a>  a chabhróidh le mic léinn an inniúlacht sa chuardach a fhorbairt.</li><li>Tá eolas faoi shuíomhanna úsáideacha is féidir a úsáid chun tús a chur leis an obair ar fáil sna míreanna sainiúla teanga.</li><li>Taispeánann an teagascóir na huirlisí is féidir a úsáid chun an t-eolas a chur i láthair: <a href=”https://padlet.com/” data-mce-href=”https://padlet.com/”>Padlet</a>, <a href=”https://www.powtoon.com/” data-mce-href=”https://www.powtoon.com/”>Powtoon</a>, <a href=”https://prezi.com/” data-mce-href=”https://prezi.com/”>Prezi</a>, srl.</li><li>Oibríonn na mic léinn astu féin nó i ngrúpaí le mic léinn a bheidh sa chathair chéanna chun cuir i láthair a chur le chéile maidir leis an ngnáthshaol laethúil sa chathair.</li><li>Is féidir na cuir i láthair a dhéanamh sa rang nó ar líne. D’fhéadfaí go mbeadh fóram úsáideach le go mbeadh mic léinn in ann na cuir i láthair a uaslódáil chuige agus go mbeadh na mic léinn eile sa rang in ann moltaí a thabhairt dóibh ar an obair.</li>
Moltaí don mheasúnúBa chóir grád a thabhairt do mhic léinn bunaithe ar an tionscadal. D’fhéadfaí measúnú a dhéanamh ar na gnéithe seo a leanas:<li>Caighdeán na sprioctheanga</li><li>Nuálaíocht sa chur i láthair</li><li>Úsáideacht agus cruinneas an eolais a fuarthas</li>
Le linn nó tar éis na tréimhse Erasmus, d’fhéadfadh mic léinn athbhreithniú a dhéanamh ar an gcur i láthair agus athruithe a chur i bhfeidhm de réir na taithí a fuair siad ar an gcathair. D’fhéadfadh mic léinn na tuiscintí agus tuairimí a bhí acu ar an gcathair a mheas go criticiúil.Foinse:  DigiLanguages        <strong>Údar:  </strong>Emma Riordan