Dírítear ar scileanna labhartha agus scileanna eile teanga faoin téama Straitéisí agus Nósanna Foghlamtha Teanga:
- inniúlacht san idirchultúrachas
- foclóir agus gramadach
- réim teanga agus réimsí úsáide
- acmhainní digiteacha, lena n-áirítear acmhainní CALL, a úsáid
Is próiseas leanúnach é an fhorbairt ghairmiúil leanúnach agus mar sin, tugann Digilanguages faoi fheasacht a chothú, i measc teagascóirí teanga, ar an úsáid is féidir a bhaint as acmhainní digiteacha i Sealbhú na Dara Teanga (SLA).
D’fhorbair agus bhailigh foireann Digilanguages réimse acmhainní a chabhróidh le teagascóirí tuiscint a fháil ar na scileanna a bhaineann leis an inniúlacht dhigiteach don fhoghlaim teanga. Cuirtear gníomhaíochtaí is féidir le teagascóirí a úsáid leis na mic léinn agus smaointe maidir leis an gcaoi is féidir iad a chur in oiriúint d’fhoghlaim na hinniúlachta digití ar fáil.
Seo a leanas aidhmeanna an téama seo:
- deiseanna chun scileanna teanga a chleachtadh a chur ar fáil trí phointí iontrála dírithe ar straitéisí ar an suíomh gréasáin
- deiseanna nua úsáidte teanga ar líne a fhorbairt(teilea-chomhoibriú, domhain fhíorúla agus cluichíocht, cumarsáid shioncronach agus aisioncronach, cuspóirí ilmhódachaagus digiteacha a chruthú)
- oiliúint a chur ar theagascóirí agus foghlaimeoirí teanga go mbeidh siad in ann acmhainní leictreonacha a úsáid chun eolas teangeolaíoch na mac léinn a fheabhsú (foclóirí, corpais, innill aistriúcháin, fotheidealú, teidealú/anótáil)
Léiríonn an téama seo go bhfuil modheolaíochtaí nua teanga atá feiliúnach do thimpeallachtaí foghlama ina bhfuil an teicneolaíocht ar fáil go forleathan iontu, straitéisí nua agus inniúlachtaí chun scileanna labhartha agus scríbhneoireachta a chleachtadh ar líne de dhíth.
Chun tuilleadh eolais a fháil ar Straitéisí agus Nósanna Foghlamtha Teanga:
Tugann an tábla seo liosta de na topaicí a bhaineann leis an téama Straitéisí agus Nósanna Foghlamtha Teanga duit. Chun tuilleadh eolais a fháil ar chatagóir ar leith agus chun forléargas a fháil ar na gníomhaíochtaí atá ar fáil i do sprioctheanga, cliceáil ar an nasc cuí.
Category | SubCategory | Brief Description/Learning outcomes |
---|---|---|
Language Practice | Reading: | Reading can be described as the ability to understand the meaning of a written text/message recognizing and interpreting the relation between the written symbols and their significance. |
Writing: | Writing is the productive skill connected to the written context. It can be described as the ability to create meaning through a written text/message in a structured way. | |
Listening and Viewing | Listening and viewing are receptive skills and they refer to the ability to comprehend a message in the oral context. They refer to the ability to understand what we hear (sounds and words) and create meaning from it. | |
Speaking | Speaking can be interactive (as in dialogues and discussions), partially interactive (as in lectures) or completely non-interactive (as in monologues or speeches). It is the ability of using the language to convey a message in the oral context. | |
Vocabulary, Grammar and Syntax | Learning a language includes, among other things, reflecting on the correct and proper use of words, grammar, orthography and punctuation to communicate ideas and information. | |
Learning to learn | Self assessment | The assessment of one's own performance and results in relation to a predetermined objective. |
Strategies for Language Learning | Actions and operations that learners employ to improve their language learning. | |
Using the first language. | How to use the first language in the classroom. |