Deir Douglas Rushkoff ‘code literacy is a requirement for participation in a digital world’. Deir Rushkoff nuair a fhoglaimítear teanga, nach bhfoghlaimítear scileanna éisteachta amháin ach foghlaimítear cén chaoi an teanga a labhairt chomh maith. Foghlaimítear cén chaoi teanga a scríobh chomh maith lena léamh. Foghlaimímid an chaoi le ríomhairí a úsáid ach ní fhoghlaimímid an chaoi lena gcláraítear iad. Nuair nach bhfuilimid inniúil sa chódú, ní mór dúinn glacadh leis na cláir a chuirtear os ár gcomhair agus leis na laigí atá acu agus leis na feidhmeanna a cheap na cruthaitheoirí dóibh.
Ní gá go mbeadh gach duine ina fhorbróir bogearraí ach tá sé tábhachtach go mbeadh tuiscint againn ar an teicneolaíocht toisc gur cuid lárnach den saol anois í agus ionas gur féidir linn leas éifeachtach a bhaint aisti.
Is iomaí scil eile a bhaineann le códú a fhoghlam seachas an ‘teanga’ nua amháin. Múintear bealaí nua smaointeoireachta dúinn agus muid ag códú, ní mór dul i ngleic le fadhbanna agus réiteach a fháil orthu. Ní mór rudaí a chruthaigh daoine eile a úsáid agus iad a chur le do smaointe féin. Is iomaí scil a bhaineann le códú nach scileanna códaithe iad féin lena n-áirítear scileanna fadhbréitigh, scileanna dearaidh agus scileanna múnlaithe.
Code – The New Literacy, Code.org
Céard is inniúlacht sa chódú ann?
Sainmhíniú
Sainmhíníonn Dudeney, Hockly and Pegrum (2014: 17) inniúlacht sa chódú mar “the ability to read, write, and modify computer code in order to create or tailor software and media channels”.
Naisc úsáideacha
- Inniúlacht sa chódú: A 21st-Century Requirement, Douglas Rushkoff, Digital Literacy Advocate – Codecademy
- Code Literacy, Wired
- We can code it! Why computer literacy is key to winning the 21st century, le Tasneem Raja, Mother Jones
- 3 Reasons Why “Computational Literacy” Is Ruining Coding Education, Code Combat Blog
- Coding is not the new literacy, le Chris Granger
- Coding as the New Literacy – Mitchel Resnick
Céard é an chéad chéim eile?
Inniúlacht i dtéacsanna i gcló
Inniúlacht sna meáin amhairc agus sna
hilmheáin
Foinse: DigiLanguages Údar: Alexandre Jacquot
Additional Content
Deir <a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Douglas Rushkoff </a>‘code literacy is a requirement for participation in a digital world’. Deir Rushkoff nuair a fhoglaimítear teanga, nach bhfoghlaimítear scileanna éisteachta amháin ach foghlaimítear cén chaoi an teanga a labhairt chomh maith. Foghlaimítear cén chaoi teanga a scríobh chomh maith lena léamh. Foghlaimímid an chaoi le ríomhairí a úsáid ach ní fhoghlaimímid an chaoi lena <em>gcláraítear</em> iad. Nuair nach bhfuilimid inniúil sa chódú, ní mór dúinn glacadh leis na cláir a chuirtear os ár gcomhair agus leis na laigí atá acu agus leis na feidhmeanna a cheap na cruthaitheoirí dóibh.Ní gá go mbeadh gach duine ina fhorbróir bogearraí ach tá sé tábhachtach go mbeadh tuiscint againn ar an teicneolaíocht toisc gur cuid lárnach den saol anois í agus ionas gur féidir linn leas éifeachtach a bhaint aisti.Is iomaí scil eile a bhaineann le códú a fhoghlam seachas an ‘teanga’ nua amháin. Múintear bealaí nua smaointeoireachta dúinn agus muid ag códú, ní mór dul i ngleic le fadhbanna agus réiteach a fháil orthu. Ní mór rudaí a chruthaigh daoine eile a úsáid agus iad a chur le do smaointe féin. Is iomaí scil a bhaineann le códú nach scileanna códaithe iad féin lena n-áirítear scileanna fadhbréitigh, scileanna dearaidh agus scileanna múnlaithe..<a href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk”>Code – The New Literacy</a>, Code.orgCéard is inniúlacht sa chódú ann?<strong> </strong><strong><em>Sainmhíniú</em></strong>Sainmhíníonn <a href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″ target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″>Dudeney, Hockly and Pegrum</a> (2014: 17) inniúlacht sa chódú mar “the ability to read, write, and modify computer code in order to create or tailor software and media channels”.<strong><em>Naisc úsáideacha</em></strong><li><a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Inniúlacht sa chódú: A 21st-Century Requirement</a>, Douglas Rushkoff, Digital Literacy Advocate – Codecademy</li><li><a href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/”>Code Literacy</a>, Wired</li><li><a href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education”>We can code it! Why computer literacy is key to winning the 21st century</a>, le Tasneem Raja, Mother Jones</li><li><a href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education”>3 Reasons Why “Computational Literacy” Is Ruining Coding Education</a>, Code Combat Blog</li><li><a href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/”>Coding is not the new literacy</a>, le Chris Granger</li><li><a href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA”>Coding as the New Literacy</a> – Mitchel Resnick</li>
Céard é an chéad chéim eile?<a href=”/print-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/print-literacy/”>Inniúlacht i dtéacsanna i gcló</a><a href=”/texting-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/texting-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa téacsáil </a><a href=”/hypertext-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/hypertext-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa hipirtéacs </a><a href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sna meáin amhairc agus sna<br />
hilmheáin </a><a href=”/gaming-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/gaming-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa chluichíocht </a><a href=”/mobile-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/mobile-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa soghluaisteacht </a>Foinse: DigiLanguages Údar: Alexandre Jacquot<strong> </strong>
Deir <a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Douglas Rushkoff </a>‘code literacy is a requirement for participation in a digital world’. Deir Rushkoff nuair a fhoglaimítear teanga, nach bhfoghlaimítear scileanna éisteachta amháin ach foghlaimítear cén chaoi an teanga a labhairt chomh maith. Foghlaimítear cén chaoi teanga a scríobh chomh maith lena léamh. Foghlaimímid an chaoi le ríomhairí a úsáid ach ní fhoghlaimímid an chaoi lena <em>gcláraítear</em> iad. Nuair nach bhfuilimid inniúil sa chódú, ní mór dúinn glacadh leis na cláir a chuirtear os ár gcomhair agus leis na laigí atá acu agus leis na feidhmeanna a cheap na cruthaitheoirí dóibh.Ní gá go mbeadh gach duine ina fhorbróir bogearraí ach tá sé tábhachtach go mbeadh tuiscint againn ar an teicneolaíocht toisc gur cuid lárnach den saol anois í agus ionas gur féidir linn leas éifeachtach a bhaint aisti.Is iomaí scil eile a bhaineann le códú a fhoghlam seachas an ‘teanga’ nua amháin. Múintear bealaí nua smaointeoireachta dúinn agus muid ag códú, ní mór dul i ngleic le fadhbanna agus réiteach a fháil orthu. Ní mór rudaí a chruthaigh daoine eile a úsáid agus iad a chur le do smaointe féin. Is iomaí scil a bhaineann le códú nach scileanna códaithe iad féin lena n-áirítear scileanna fadhbréitigh, scileanna dearaidh agus scileanna múnlaithe..<a href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk”>Code – The New Literacy</a>, Code.orgCéard is inniúlacht sa chódú ann?<strong> </strong><strong><em>Sainmhíniú</em></strong>Sainmhíníonn <a href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″ target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″>Dudeney, Hockly and Pegrum</a> (2014: 17) inniúlacht sa chódú mar “the ability to read, write, and modify computer code in order to create or tailor software and media channels”.<strong><em>Naisc úsáideacha</em></strong><li><a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Inniúlacht sa chódú: A 21st-Century Requirement</a>, Douglas Rushkoff, Digital Literacy Advocate – Codecademy</li><li><a href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/”>Code Literacy</a>, Wired</li><li><a href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education”>We can code it! Why computer literacy is key to winning the 21st century</a>, le Tasneem Raja, Mother Jones</li><li><a href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education”>3 Reasons Why “Computational Literacy” Is Ruining Coding Education</a>, Code Combat Blog</li><li><a href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/”>Coding is not the new literacy</a>, le Chris Granger</li><li><a href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA”>Coding as the New Literacy</a> – Mitchel Resnick</li>
Céard é an chéad chéim eile?<a href=”/print-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/print-literacy/”>Inniúlacht i dtéacsanna i gcló</a><a href=”/texting-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/texting-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa téacsáil </a><a href=”/hypertext-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/hypertext-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa hipirtéacs </a><a href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sna meáin amhairc agus sna<br />
hilmheáin </a><a href=”/gaming-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/gaming-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa chluichíocht </a><a href=”/mobile-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/mobile-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa soghluaisteacht </a>Foinse: DigiLanguages Údar: Alexandre Jacquot<strong> </strong>
Deir <a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Douglas Rushkoff </a>‘code literacy is a requirement for participation in a digital world’. Deir Rushkoff nuair a fhoglaimítear teanga, nach bhfoghlaimítear scileanna éisteachta amháin ach foghlaimítear cén chaoi an teanga a labhairt chomh maith. Foghlaimítear cén chaoi teanga a scríobh chomh maith lena léamh. Foghlaimímid an chaoi le ríomhairí a úsáid ach ní fhoghlaimímid an chaoi lena <em>gcláraítear</em> iad. Nuair nach bhfuilimid inniúil sa chódú, ní mór dúinn glacadh leis na cláir a chuirtear os ár gcomhair agus leis na laigí atá acu agus leis na feidhmeanna a cheap na cruthaitheoirí dóibh.Ní gá go mbeadh gach duine ina fhorbróir bogearraí ach tá sé tábhachtach go mbeadh tuiscint againn ar an teicneolaíocht toisc gur cuid lárnach den saol anois í agus ionas gur féidir linn leas éifeachtach a bhaint aisti.Is iomaí scil eile a bhaineann le códú a fhoghlam seachas an ‘teanga’ nua amháin. Múintear bealaí nua smaointeoireachta dúinn agus muid ag códú, ní mór dul i ngleic le fadhbanna agus réiteach a fháil orthu. Ní mór rudaí a chruthaigh daoine eile a úsáid agus iad a chur le do smaointe féin. Is iomaí scil a bhaineann le códú nach scileanna códaithe iad féin lena n-áirítear scileanna fadhbréitigh, scileanna dearaidh agus scileanna múnlaithe..<a href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk”>Code – The New Literacy</a>, Code.orgCéard is inniúlacht sa chódú ann?<strong> </strong><strong><em>Sainmhíniú</em></strong>Sainmhíníonn <a href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″ target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″>Dudeney, Hockly and Pegrum</a> (2014: 17) inniúlacht sa chódú mar “the ability to read, write, and modify computer code in order to create or tailor software and media channels”.<strong><em>Naisc úsáideacha</em></strong><li><a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Inniúlacht sa chódú: A 21st-Century Requirement</a>, Douglas Rushkoff, Digital Literacy Advocate – Codecademy</li><li><a href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/”>Code Literacy</a>, Wired</li><li><a href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education”>We can code it! Why computer literacy is key to winning the 21st century</a>, le Tasneem Raja, Mother Jones</li><li><a href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education”>3 Reasons Why “Computational Literacy” Is Ruining Coding Education</a>, Code Combat Blog</li><li><a href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/”>Coding is not the new literacy</a>, le Chris Granger</li><li><a href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA”>Coding as the New Literacy</a> – Mitchel Resnick</li>
Céard é an chéad chéim eile?<a href=”/print-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/print-literacy/”>Inniúlacht i dtéacsanna i gcló</a><a href=”/texting-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/texting-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa téacsáil </a><a href=”/hypertext-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/hypertext-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa hipirtéacs </a><a href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sna meáin amhairc agus sna<br />
hilmheáin </a><a href=”/gaming-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/gaming-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa chluichíocht </a><a href=”/mobile-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/mobile-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa soghluaisteacht </a>Foinse: DigiLanguages Údar: Alexandre Jacquot<strong> </strong>
Deir <a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Douglas Rushkoff </a>‘code literacy is a requirement for participation in a digital world’. Deir Rushkoff nuair a fhoglaimítear teanga, nach bhfoghlaimítear scileanna éisteachta amháin ach foghlaimítear cén chaoi an teanga a labhairt chomh maith. Foghlaimítear cén chaoi teanga a scríobh chomh maith lena léamh. Foghlaimímid an chaoi le ríomhairí a úsáid ach ní fhoghlaimímid an chaoi lena <em>gcláraítear</em> iad. Nuair nach bhfuilimid inniúil sa chódú, ní mór dúinn glacadh leis na cláir a chuirtear os ár gcomhair agus leis na laigí atá acu agus leis na feidhmeanna a cheap na cruthaitheoirí dóibh.Ní gá go mbeadh gach duine ina fhorbróir bogearraí ach tá sé tábhachtach go mbeadh tuiscint againn ar an teicneolaíocht toisc gur cuid lárnach den saol anois í agus ionas gur féidir linn leas éifeachtach a bhaint aisti.Is iomaí scil eile a bhaineann le códú a fhoghlam seachas an ‘teanga’ nua amháin. Múintear bealaí nua smaointeoireachta dúinn agus muid ag códú, ní mór dul i ngleic le fadhbanna agus réiteach a fháil orthu. Ní mór rudaí a chruthaigh daoine eile a úsáid agus iad a chur le do smaointe féin. Is iomaí scil a bhaineann le códú nach scileanna códaithe iad féin lena n-áirítear scileanna fadhbréitigh, scileanna dearaidh agus scileanna múnlaithe..<a href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/MwLXrN0Yguk”>Code – The New Literacy</a>, Code.orgCéard is inniúlacht sa chódú ann?<strong> </strong><strong><em>Sainmhíniú</em></strong>Sainmhíníonn <a href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″ target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/bibliography/#/?_k=cth8x0″>Dudeney, Hockly and Pegrum</a> (2014: 17) inniúlacht sa chódú mar “the ability to read, write, and modify computer code in order to create or tailor software and media channels”.<strong><em>Naisc úsáideacha</em></strong><li><a href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.edutopia.org/blog/code-literacy-21st-century-requirement-douglas-rushkoff”>Inniúlacht sa chódú: A 21st-Century Requirement</a>, Douglas Rushkoff, Digital Literacy Advocate – Codecademy</li><li><a href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.wired.com/tag/code-literacy/”>Code Literacy</a>, Wired</li><li><a href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.motherjones.com/media/2014/06/computer-science-programming-code-diversity-sexism-education”>We can code it! Why computer literacy is key to winning the 21st century</a>, le Tasneem Raja, Mother Jones</li><li><a href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://blog.codecombat.com/3-reasons-why-computational-literacy-is-ruining-coding-education”>3 Reasons Why “Computational Literacy” Is Ruining Coding Education</a>, Code Combat Blog</li><li><a href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”http://www.chris-granger.com/2015/01/26/coding-is-not-the-new-literacy/”>Coding is not the new literacy</a>, le Chris Granger</li><li><a href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”https://youtu.be/4XE8ezZp8BA”>Coding as the New Literacy</a> – Mitchel Resnick</li>
Céard é an chéad chéim eile?<a href=”/print-literacy/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/print-literacy/”>Inniúlacht i dtéacsanna i gcló</a><a href=”/texting-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/texting-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa téacsáil </a><a href=”/hypertext-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/hypertext-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa hipirtéacs </a><a href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/visual-media-and-multimedia-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sna meáin amhairc agus sna<br />
hilmheáin </a><a href=”/gaming-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/gaming-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa chluichíocht </a><a href=”/mobile-literacy-what-is-it/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer” data-mce-href=”/mobile-literacy-what-is-it/”>Inniúlacht sa soghluaisteacht </a>Foinse: DigiLanguages Údar: Alexandre Jacquot<strong> </strong>